Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας Δήμου Διονύσου – Γ.Ο.Ν.Κ. «Οι Άγιοι Ανάργυροι» – Ένα νέο κεφάλαιο στην πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου
Ο Δήμος Διονύσου και το Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο Κηφισιάς «Οι Άγιοι Ανάργυροι» διά του προέδρου του, Θεόδωρου Τσουρούλα, προχώρησαν στην
Περισσότερα
