Στο μικροσκόπιο της εφορίας οι influencers

Εξονυχιστικός έλεγχος του υπουργείου Ανάπτυξης στα social media των influencers.

Βασικός στόχος είναι να εντοπιστούν αναρτήσεις με μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις παραπλανητικές για τους καταναλωτές και να επαληθεύσουν εάν ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους για ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας. Και σε αυτή την περίπτωση μπόνους μπορεί να φτάσει τα 3.000 ευρώ.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, «δεν μπορεί οι εργοδότες ελεύθεροι επαγγελματίες να πληρώνουν λιγότερο φόρο από τους υπαλλήλους που απασχολούν οι οποίοι μάλιστα αμείβονται με τον κατώτατο μισθό».

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, μόλις 2 στους 10 ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνουν εισόδημα πάνω από 9.100 ευρώ το χρόνο, το οποίο αντιστοιχεί στο εισόδημα ενός εργαζομένου στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος παίρνει 650 ευρώ καθαρά το μήνα για 14 μήνες.