Γεφύρι της Άρτας στη Λεωφόρο Καζαντζίδη – «Υπομονή», λένε οι αρμόδιοι

Αγανάκτηση πολίτη για τα έργα στην Καζαντζίδη – «Λίγη υπομονή ακόμα», του λένε οι αρμόδιοι – «Έχουν περάσει σχεδόν 6 μήνες και τα έργα αποκατάστασης στο τμήμα της Λεωφόρου Καζαντζίδη (έργο περίπου 5 χιλιομέτρων άνοδος – κάθοδος) δεν έχει ολοκληρωθεί!!», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει

Αγανακτισμένος πολίτης καταγγέλλει στο neakriti.gr, ότι έχουν περάσει έξι μήνες για ένα έργο μόλις πέντε χιλιομέτρων στην Λεωφόρο Καζαντζίδη, και παρά τις υποσχέσεις των αρμοδίων, ότι θα είναι εντός των προθεσμιών η παράδοσή του, δεν έχει γίνει τίποτα.

Όπως αναφέρει ο ίδιος χαρακτηριστικά: «Χρησιμοποιώ καθημερινά αυτή την διαδρομή. Ανησυχώντας για την διακοπή του έργου και φοβούμενος ότι από τον Σεπτέμβριο η πρωινή κυκλοφοριακή συμφόρηση θα επανέρχονταν στα χειρότερά της, επικοινώνησα επανειλημμένα με τα τηλέφωνα της αρμόδιας Υπηρεσίας. Οι απαντήσεις που έπαιρνα (όταν σήκωναν το τηλέφωνο) ήταν: “λίγη υπομονή”, “το έργο θα ολοκληρωθεί το πολύ μία εβδομάδα μετά τον Δεκαπενταύγουστο”, “το έργο είναι εντός των προθεσμιών παράδοσης”.

Ακολουθεί η επιστολή του αγανακτισμένου πολίτη:
«Από αρχές Μαρτίου 2023 ξεκίνησαν έργα αποκατάστασης του οδοστρώματος και εγκατάστασης αποτελεσματικής αποχέτευσης στο τμήμα της Λεωφόρου Καζαντζίδη από τον κόμβο Καλλιθέας μέχρι τον ΒΟΑΚ.

Το συνολικό μήκος αυτής της διαδρομής είναι κάτι λιγότερο από 2,5 χιλιόμετρα. Τα έργα ήταν όντως απαραίτητα και εκτελούνται υπό την επίβλεψη και αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κρήτης (υποδιεύθυνση Ηρακλείου, Διεύθυνση Τεχνικών Έργων.

Αρχικά τα διάφορα συνεργεία εργάστηκαν στο ρεύμα καθόδου. Η κάθοδος προς Ηράκλειο εξετράπη υποχρεωτικά μέσω της Βιομηχανικής Ζώνης, προκαλώντας απίστευτη πρωινή κυκλοφοριακή συμφόρηση (15-20 λεπτά από διασταύρωση Καλλιθέας έως ΒΟΑΚ, αντί για 2-3 λεπτά όταν λειτουργούσε το ρεύμα καθόδου).

Όταν επιτέλους ολοκληρώθηκε το ρεύμα καθόδου (με εξαιρετική καθυστέρηση, γύρω στα τέλη Μαΐου – αρχές Ιουνίου) αποφάσισαν, αντί να το παραδώσουν ως κάθοδο, να το μετατρέψουν προσωρινά ως άνοδο. Συνεχίστηκε λοιπόν η εκτροπή της κυκλοφορίας όσων οχημάτων κατέβαιναν προς το Ηράκλειο/ΒΟΑΚ μέσω της Βιομηχανικής Ζώνης, με την ίδια φυσικά κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Τα συνεργεία άρχισαν να εργάζονται στο τμήμα ανόδου και, ευτυχώς, με το κλείσιμο των σχολείων και τις θερινές άδειες, η κατάσταση τον Ιούλιο-Αύγουστο ήταν υποφερτή (περίπου 10 λεπτά καθυστέρηση). Αν και αρχικά προχώρησαν αρκετά, από την 2η εβδομάδα του Αυγούστου τα συνεργεία εξαφανίστηκαν και το έργο σταμάτησε εντελώς.

Χρησιμοποιώ καθημερινά αυτή την διαδρομή (μένω στις Αρχάνες και εργάζομαι στο Πα.Γ.Ν.Η.). Ανησυχώντας για την διακοπή του έργου και φοβούμενος ότι από τον Σεπτέμβριο η πρωινή κυκλοφοριακή συμφόρηση θα επανέρχονταν στα χειρότερά της, επικοινώνησα επανειλημμένα με τα τηλέφωνα της αρμόδιας Υπηρεσίας. Οι απαντήσεις που έπαιρνα (όταν σήκωναν το τηλέφωνο) ήταν: “λίγη υπομονή”, “το έργο θα ολοκληρωθεί το πολύ μία εβδομάδα μετά τον Δεκαπενταύγουστο”, “το έργο είναι εντός των προθεσμιών παράδοσης” (αυτό μόλις χθες και δεν το πιστεύω)».