Ταλαιπωρία σε φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ που ήταν κλειστό λόγω απουσίας των φαρμακοποιών – Άνοιξε με… κλειδαρά και παρέμβαση Γεωργιάδη (vid)

Στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στη λεωφόρο Αλεξάνδρας βρέθηκε το πρωί ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μαζί με κλειδαρά μετά την είδηση ότι το φαρμακείο ήταν κλειστό επειδή απουσίαζαν οι φαρμακοποιοί, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται ο κόσμος που ήθελε να προμηθευθεί τα φάρμακά του. Όπως έχει γίνει γνωστό, το πρωί της Τρίτης ο υπουργός Υγείας ενημερώθηκε ότι δεν έχει ανοίξει το συγκεκριμένο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ που έπρεπε να ήταν ανοιχτό, καθώς είχαν ασθενήσει και οι τρεις φαρμακοποιοί- υπάλληλοι του φαρμακείου.

 

Αφού το πληροφορήθηκε, ο κ.  Γεωργιάδης κατευθύνθηκε προς το σημείο αφού πρώτα ενημέρωσε τον αντιπρόεδρο του ΕΟΠΥΥ και την διευθύντρια Φαρμάκου. Έπειτα δόθηκε εντολή να μεταβεί στο φαρμακείο κλειδαράς προκειμένου να ανοίξει το φαρμακείο και να εξυπηρετηθεί ο κόσμος που περίμενε στην ουρά. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, τις συνταγές εκτέλεσαν ο αντιπρόεδρος του ΕΟΠΥΥ και η διευθύντρια Φαρμάκου, ενώ ο υπουργός Υγείας βοήθησε επίσης στην διαδικασία.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ:
 
Απαράδεκτο γεγονός – Ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο
Ο Υπουργός κ. Γεωργιάδης περιγράφει τις ενέργειές του, εξηγεί τις συνθήκες που οδήγησαν στο περιστατικό και παρουσιάζει το σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.«Καταρχάς, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη. Ειλικρινά, συγγνώμη από τον κόσμο που περίμενε σήμερα στην ουρά στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Αυτό που συνέβη ήταν απαράδεκτο. Τρεις υπάλληλοι ταυτόχρονα αποφάσισαν να απουσιάσουν χωρίς να ενημερώσουν τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ. Ως αποτέλεσμα, το πρωί, ο κόσμος που πήγε στις 8:00 για να πάρει τα φάρμακά του αναγκάστηκε να περιμένει σε ουρά. Ειδικά οι ασθενείς που χρειάζονται φάρμακα υψηλού κόστους βρέθηκαν σε μεγάλη ταλαιπωρία, καθώς αυτά τα φάρμακα δεν ήταν διαθέσιμα στα φαρμακεία. Μια ασθενής, που με γνώριζε προσωπικά, με κάλεσε τηλεφωνικά και μου είπε: “Κύριε Υπουργέ, αυτό που συμβαίνει είναι απαράδεκτο. Περιμένω εδώ για ώρα.” Αμέσως έδωσα τις σχετικές εντολές και επικοινώνησα με τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ. Στο σημείο κατέβηκαν ο αντιπρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, κ. Ζαμάνης, η Γενική Διευθύντρια κ. Λίτσα και άλλοι συνεργάτες. Ωστόσο, προέκυψε και άλλο ζήτημα: η πόρτα του φαρμακείου ήταν κλειδωμένη και τα κλειδιά τα είχαν οι υπάλληλοι που έλειπαν. Αναγκαστήκαμε να φέρουμε κλειδαρά για να ανοίξει την πόρτα. Μετά την παρέμβασή μας, συγκεντρώσαμε τις συνταγές των ασθενών και ξεκινήσαμε τη διαδικασία εξυπηρέτησης. Όσο περιμέναμε, προσφέραμε καφέδες στους πολίτες που περίμεναν, αν και αυτό φυσικά δεν αναιρεί την ταλαιπωρία που υπέστησαν».
 
Επίσης ο κ. Γεωργιάδης για το ποια είναι τα επόμενα βήματα για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον τόνισε «Όπως ανέφερα και χθες σε ομιλία μου στην εκδήλωση του ΣΦΕΕ, είναι απαραίτητο να βρούμε τρόπους ώστε να μειώσουμε την ταλαιπωρία των πολιτών στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ. Σε συνεργασία με τη διοίκηση του οργανισμού, έχουμε εκπονήσει ένα άμεσο σχέδιο δράσης, το οποίο θα ανακοινώσουμε, αν όχι σήμερα, το αργότερο αύριο».
 
Ωστόσο, για τις ευθύνες για το περιστατικό και εαν υπάρχουν συνέπειες για τους τρεις υπαλλήλους που απουσίασαν ανέφερε «Το περιστατικό θα διερευνηθεί πλήρως. Δεν είναι κάτι σύνηθες να απουσιάζουν ταυτόχρονα τρεις υπάλληλοι χωρίς ενημέρωση. Θα εξεταστούν οι ευθύνες και, εφόσον χρειαστεί, θα επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις».
 
Τέλος ο κ. Γεωργιάδης σε ερώτηση αν έστω και έτσι, οι άνθρωποι εξυπηρετήθηκαν υπογράμμισε «Αυτό που συνέβη ήταν ντροπιαστικό και απαράδεκτο. Πήγα προσωπικά στο σημείο για να δείξω ότι αντιλαμβάνομαι το μέγεθος του προβλήματος. Ωστόσο, η λύση δεν είναι μόνο στις άμεσες παρεμβάσεις, αλλά στη δημιουργία ενός αποτελεσματικού συστήματος».