Φωτιά στο Μάτι: «Χαλασμένο τηλέφωνο» ανάμεσα σε ΕΛΑΣ και Πυροσβεστική

 Αξιωματικοί υποστηρίζουν, σύμφωνα με την Καθημερινή, ότι το μοιραίο απόγευμα της 23ης Ιουλίου δεν κατάφεραν να επικοινωνήσουνε με το συντονιστικό της Πυροσβεστικής στο Χαλάνδρι

 

Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως για την έλειψη επικοινωνίας ανάμεσα σε ΕΛΑΣ και Πυροσβεστική το μοιραίο απόγευμα της μεγάλης φωτιάς στο Μάτι στις 23 Ιουλίου.

Ενδεικτικό του «χαλασμένου τηλεφώνου» ανάμεσα στις δύο κομβικές για την αντιμετώπιση της φωτιάς υπηρεσίες είναι ότι, σύμφωνα με την Καθημερινή, οι αξιωματικοί που εκτελούσαν υπηρεσία εκφωνητών στο κέντρο επιχειρήσεων της ΓΑΔΑ τηλεφωνούνσαν στο συντονιστικό κέντρο της Πυροσβεστικής χωρίς να πάρουν καμία απάντηση.

 

«Η ενημέρωση της ΓΑΔΑ ήταν αποκλειστικά από τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν στο σημείο» αναφέρεται σε επίσημο έγγραφο το οποίο αναμένεται να σταλεί στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Πρωτοδικών που συμμετέχει στην εισαγγελική έρευνα για τη φονική φωτιά.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες κανείς δεν απαντούσε στους πέντε τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης που διαθέτει η Πυροσβεστική παρά τις συνεχείς οχλήσεις από τους εκφωνητές της ΓΑΔΑ.

 

Σε υπηρεσιακό έγγραφο αναφέρεται, μάλιστα, ότι η μοναδική επικοινωνία που είχαν οι δύο υπηρεσίες ήταν όταν ένας στέλεχος της Πυροσβεστικής τηλεφώνησε στο «100» για να ενημερώσει για εγκλωβισμένα άτομα στο Νέο Βουτζά.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών της Αστυνομίας Γιάννης Κατσιαμάκας είχε καταγγείλλει ότι «η Πυροσβεστική δεν μας έδωσε καμία ενημέρωση ούτε για την επικινδυνότητα όυτε για την κατεύθυνσή της πυρκαγιάς. Μέχρι τις 18.10 το απόγευμα που πέρασε την Λεωφόρο Μαραθώνος δεν είχαμε καμία ενημέρωση».

Πηγή: kritipress.gr